Biržų lopšelis-darželis
NAUJIENŲ KALENDORIUS
2019 m. gruodžio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Lap    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
VAIKŲ SVEIKATOS STIPRINIMO PROGRAMA
VAIKŲ SVEIKATOS STIPRINIMO PROGRAMA
Projektas „Sveikatiada“
OLIMPINIO UGDYMO PROGRAMA
OLIMPINIO UGDYMO PROGRAMA
GAMTOSAUGINIŲ MOKYKLŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS
GAMTOSAUGINIŲ MOKYKLŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS
Erasmus+ programa EST savanoriai
Erasmus+ programa EST savanoriai
Apklausos

Kaip vertinate mūsų paslaugas?

Apklausos rezultatai

Kraunasi ... Kraunasi ...

„ŠVARUS ORAS ŽMOGAUS DRAUGAS IR SVEIKATA“

2018 m. kovo 20 d.

                 Kai kurie dalykai mūsų gyvenime yra tokie natūralūs ir savaime suprantami, kad tikriausiai nei nesusimąstome apie jų svarbą. Vienas iš tokių – oras, kuriuo kvėpuojame. 

                 Į viktoriną susirinko 3 komandos: 3-ioji priešmokyklinio ugdymo grupė „Bebrai”, 5-oji ikimokyklinio ugdymo grupė „Gudručiai” ir 7-oji „Kodėlčiukai”.

                 Auklėtoja Romutė Klepeckienė naudodama skaidres pateikė vaikams išsamią informaciją apie švaraus oro svarbą žmonėms, gyvūnams ir augalams. Vaikai sužinojo kas teršia orą ir kaip apsisaugoti nuo pražūtingo oro teršalų poveikio mūsų sveikatai.  Kodėl ir kaip susidaro teršalų rūkas, vadinamas smogas, rūgštieji debesys ir krituliai. Norint išsaugoti švarų gryną orą reikia: sodinti medžius ir saugoti miškus, rūšiuoti atliekas, įrengti kuo daugiau pėsčiųjų takų, daugiau važiuoti dviračiais, neteršti aplinkos vedžiojant savo augintinius. 

                 Viktorinoje vaikams buvo pateiktos įvairios užduotys, klausimai interaktyvioje lentoje. Džiugu, kad vaikai pademonstravo puikias savo žinias, lavėjo jų pastabumas, dėmesys. Viktorinos metu vaikams reikėjo greitai ir teisingai sudėlioti dėlionę „Kaip teisingai rūšiuoti”, taip pat pripūsti balionus. Balionus pūsdami vaikai įsitikino, kad reikia labai daug oro. Už kiekvieną teisingą atsakymą komandos gavo po tašką. Taškus skaičiavo teisėja Elada. Daugiausiai taškų surinko ir viktoriną laimėjo komanda „Bebrai”. 

                Viktorinos pabaigoje vaikai tarsi atsistojo kelio kryžkelėje ir turėjo apsispręsti kuriuo keliu eiti, žiūrėdami į pateiktą paveikslą. Vienas kelias vedė į niūrų miestą paskendusį dūmuose, kitas į gražų mišką kur šviečia saulė, žydi gėlės, skraido drugeliai. Visi vaikai suprato, kuriuo keliu nori eiti ir ką reikia daryti, kad išsaugotume gryną ir švarų orą.