Naujienos

VAIKO EMOCINĖS SOCIALINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS. KĄ TURI ŽINOTI AUKLĖTOJO PADĖJĖJAS ?

2018 m. kovo 8 d.

     Lopšelyje-darželyje vyko metodinis renginys – konsultacinis praktinis užsiėmimas „Vaiko emocinės socialinės kompetencijos ugdymas. Ką turi žinoti auklėtojo padėjėjas?“, kuriame dalyvavo aštuonios lopšelio-darželio auklėtojų padėjėjos.

          Socialinė pedagogė Oksana Cimnickaitė pateikė 2017 m. rudenį atliktos apklausos rezultatus, tikslu įvertinti auklėtojų padėjėjų emocinę aplinką darbe ir problemas su kuriomis jos susiduria padedant auklėtojui ugdyti vaikų emocinę socialinę kompetenciją. Užsiėmimo metu auklėtojų padėjėjos dalinosi patirtimi kiekvieno vaiko amžiaus tarpsniais dominuojančias teigiamas ir neigiamas emocijas. Aptarė natūraliai susiklostančias situacijas, kai vaiką užvaldo neigiamos emocijos ir kaip jas padėti pašalinti.

           Auklėtoja Romutė Klepeckienė dalinosi patirtimi kaip dirbant komandoje – auklėtojui ir auklėtojo padėjėjui – sukurti emociškai saugią, socializacijai palankią aplinką grupėje.