Lopšelio-darželio savivalda
DARŽELIO SAVIVALDĄ SUDARO:
- Lopšelio-darželio taryba;
- Pedagogų taryba.
Lopšelio-darželio taryba – aukščiausia lopšelio-darželio savivaldos institucija, telkianti vaikų tėvų (ar globėjų), mokytojų ir vietos bendruomenių atstovus, demokratiniam įstaigos valdymui.
Lopšelio-darželio taryba renkama 2 metams. Lopšelio-darželio taryboje tėvai ir mokytojai atstovauja lygiomis dalimis.
LOPŠELIO-DARŽELIO TARYBA:
1. LINA TIMUKIENĖ – pirmininkė (3-iosios grupės tėvų atstovė);
2. TOMA ROŽĖNIENĖ – narė (5-osios ir 10-osios grupių tėvų atstovė);
3. PAULINA SKABURSKĖ – narė (2-osios ir 6-osios grupių tėvų atstovė);
4. JUSTINA ŽUKAUSKIENĖ – narė (2-osios grupės tėvų atstovė);
5. JOVITA JAKUŠKAITĖ –narė (ikimokyklinio ugdymo mokytoja);
6. DANGYRA PAUŠAITĖ – narė (priešmokyklinio ugdymo mokytoja);
7. AUDRONĖ VAITKEVIČIENĖ – narė (ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja);
8. ŽANETA TAURIENĖ – narė (psichologė);
9. EDITA TIMUKIENĖ – socialinė partnerė (Biržų Vlado Jakubėno meno mokyklos direktorė).
Pedagogų taryba – nuolat veikianti lopšelio-darželio savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti.
LOPŠELIO-DARŽELIO VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
Lopšelio-darželio metodinei veiklai organizuoti sudaryta mokytojų metodinė grupė.
Metodinė grupė – ikimokyklinio ugdymo mokytojai, priešmokyklinio ugdymo mokytojai.
Metodinė taryba – metodinės grupės pirmininkas, jo pavaduotojas, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, psichologas, logopedas, socialinis pedagogas, meninio ugdymo mokytojas.